naura naura
24
BLOG

Patrząc uważnie na ręce władzy ... byłej, czyli nieznajomość dem

naura naura Polityka Obserwuj notkę 0

Salon to jest rzecz fajna. W wiele ciekawsze teksty, niż można znaleźć w większości gazet i tygodników opinii. Oczywiście żal mi Ziemkiewicza i Rybińskiego, po chamsku przegnanych stąd przez różnych maddogów i innych znanych blogerów (znanych głównie z delatorstwa). Czasem nawet ze złych tekstów można się dowiedzieć czegoś ważnego i interesującego.

Pani Renata Rudecka-Kalinowska, starannie przyuczona do atakowania P-S-u, pokazała mi na przykład ostatnio mentalność tzw. lemingów:

"Andrzej-Łódź

Nie, nie prościej – a na dodatek to nieprawda.
Moda w polityce mnie interesuje. Nie jestem posłanką Szczypińską czy Synyszyn..
Interesują mnie nadużycia władzy. W tym konkretnym przypadku nadużycia władzy PiS

2008-09-04 15:48Renata Rudecka-Kalinowska3078294Renata Rudecka-Kalinowskawww.renata.rudecka-kalinowska.salon24.pl"
Słowa te padły w kontekście zrzeczenia się immunitetu przez posła Ziobrę, co - zdaniem tej bojowniczki antykaczyzmu - stało się ZBYT WOLNO. W przeciwieństwie do posłów PO, jak czarująco skłamała pani Renia, zapominając o głosowaniu PO PRZECIW odebraniu immunitetu posłance Ostrowskiej.
Pani Renata, w swojej swoiście pojętej skromności, nie dodaje, że interesują ją WYŁĄCZNIE nadużycia władzy PiS. Nie patrzy na ręce władzy obecnej, tylko byłej. Jest to oczywiście bezsensowne i niezgodne z regułami demokracji, ale zgodne z logiką tej części społeczeństwa, która nienawidzi PiS.
Pani Renato kochana! Chyba nie była Pani na ostatnim zebraniu, ponieważ wytyczne już się zmieniły. Pan redaktor Żakowski w czwartkowym Tok-Fm raczył był wyrazić zaniepokojenie posunięciami OBECNEGO rządu - czyli wyrzuceniem z posady szefa KRUS. Otóż Pan Żakowski, zasłużony antykaczysta, uważa, że był to element walki politycznej z obecnym koalicjantem. Mało tego! Pan Żakowski wyraził był żal, że Pan Premier równie skutecznie nie walczy z nadużyciami Pani Prezydent Warszawy!
Pani Renato, czas już chyba zmienić front, bo poźniej będzie wstyd przed prawdziwymi Europejczykami ;)
naura
O mnie naura

Moja cecha główna to spolegliwość i tolerancja. O tolerację, podobnie jak inny salonowicz, jestem w stanie wywołać taką wojnę! .......

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka